Termene si Condiții B2C
- DEFINITII SI TERMENI
Handle Kraft – este denumirea comerciala a societatii HANDLEKRAFT WAREHOUSE SOLUTION SRL, persoana juridica romana, avand sediul social situat in bd. Dacia, nr. 11, camera 3, bloc CORP B, etaj 1, ap 4, sector 1, Bucuresti, avand numar de ordine in Registrul Comertului J40/3568/24.02.2022, cod unic de inregistrare 45702137;
Vanzator – Handle Kraft.
Cumparator – poate fi orice persoana fizica, avand varsta de peste 18 ani, care isi creeaza un Cont pe Site, plaseaza o Comanda si achizitioneaza efectiv un Bun disponibil pe Site.
Utilizator – orice persoana fizica care acceseaza si utilizeaza Site-ul, indiferent daca isi creeaza sau nu un Cont, fara a plasa o Comanda si fara a achizitiona un Bun.
Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Cumparator/Utilizator si istoricul Cumparatorului/Utilizatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate. In cadrul Site-ului, o persoana fizica are dreptul sa isi creeze un singur Cont;
Favorite – sectiune din Cont care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa isi creeze Liste cu Bunuri pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii folosindu-se de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.
Lista – sectiunea din Favorite in care Cumparatorul/Utilizatorul poate adauga Bunuri pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii si pe care, ulterior, le poate sterge sau le poate adauga in cosul de cumparaturi („Cosul meu”).
Cosul meu – sectiune din Cont care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa adauge Bunuri pe care doreste sa le achizitioneze la momentul adaugarii sau la un moment ulterior;
Site – magazinul online gazduit la adresa web www.handlekraft.ro
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri de pe Site.
Bunuri– orice produs listat pe Site, inclusiv produsele mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.
Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri avand un stoc limitat si predefinit si/sau pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.
Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.
Continut – reprezinta:
- toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
- continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
- orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
- informatii legate de Bunurile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
Review – o evaluare scrisa de catre Cumparatorul unui Bun, evaluare redactata pe baza experientei personale si a capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative si de a spune daca Bunul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.
Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Cumparator fata de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare Bun putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna Review-ului unui Bun in acord cu prezentul Document.
Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic a unui Cumparator, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.
Document – prezentele Termene si Conditii.
Comunicari Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la ofertele sau promotiile Handle Kraft, informatii referitoare la Bunuri adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea “Cont/Favorite”
Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui de catre Handle Kraft, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.
Taxa de timbru verde – valoarea exprimata in lei, platita de catre Vanzator catre societatea autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare/reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut de legislatia in vigoare.
Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor.
“Pret de Vanzare” – contravaloarea Bunului, pretinsa si solicitata de catre Vanzator, Cumparatorului/Utilizatorului, evidentiata corespunzator acestora in pagina de produs din Site.
- DOCUMENTE CONTRACTUALE
2.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.
2.2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
2.3. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul confirmarii platii de catre Vanzator si primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de acceptare a Comenzii.
2.4. Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achizitionate, precum si alte documente relevante.
- POLITICA DE VANZARE ONLINE
3.1. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin suport online (apel telefonic sau WatsApp chat) sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
3.2. Handle Kraft poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau promotii practicate de catre acesta intr-o anumita perioada de timp sau in limita stocului disponibil.
3.3. Toate tarifele aferente Bunurilor prezentate pe Site sunt exprimate in euro si includ T.V.A.
3.4. In conditiile prevazute de lege, pretul Bunurilor electronice afisat pe Site, include Taxa de timbru verde.
3.5. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.
3.6. Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
- SUBCONTRACTAREA
Vanzatorul poate subcontracta o terta parte pentru servicii de livrare si montaj a Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.
- CREAREA SI GESTIONAREA CONTULUI
5.1. Cumparatorul/Utilizatorul poate crea un Cont pe Site prin completarea unui formular electronic cu informatiile necesare, inclusiv o adresa de e-mail valida si o parola sigura. Cumparatorul/Utilizatorul este responsabil pentru asigurarea corectitudinii, completitudinii si actualizarii informatiilor furnizate.
5.2. Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Cumparatorul/Utilizatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenele si Conditiile Site-ului, in ultima versiune actualizata, care sunt comunicate pe Site la data crearii Contului, utilizarii Continutului si/sau plasarii Comenzii.
5.3 Cumparatorul/Utilizatorul este responsabil pentru pastrarea confidentialitatii datelor de acces la Cont (nume de utilizator si parola) si pentru toate activitatile desfasurate prin intermediul Contului sau. Orice utilizare neautorizata a Contului trebuie raportata imediat Vanzatorului.
5.4. Un Cumparator/Utilizator poate detine un singur Cont pe Site. Orice incercare de a crea mai multe Conturi poate conduce la suspendarea sau anularea accesului la Site.
5.5. Cumparatorul/Utilizatorul este obligat sa actualizeze periodic informatiile din Cont pentru a reflecta corect situatia actuala. Vanzatorul nu poate fi facut responsabil pentru problemele aparute din cauza informatiilor incorecte sau incomplete furnizate de Cumparator/Utilizator.
5.6. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a suspenda sau anula un Cont in cazul in care se constata utilizari necorespunzatoare, activitati frauduloase sau incalcarea Termenelor si Conditiilor Site-ului.
5.7. Cumparatorul/Utilizatorul are dreptul de a solicita stergerea Contului in orice moment, contactand Vanzatorul prin metodele disponibile pe Site. Stergerea Contului nu afecteaza obligatiile asumate de Cumparator inainte de aceasta solicitare.
- COMANDA
6.1. Cumparatorul/Utilizatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres, respectiv transfer bancar, plata in magazin, plata la livrare sau plata in rate prin intermediul TBI Bank. Adaugarea unui Bun in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei Comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului.
6.2. Prin finalizarea Comenzii ,Cumparatorul confirma ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
6.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.
6.4. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
6.4.1.invalidarea tranzactiei efectuate prin transfer bancar de catre procesatorul de carduri agreat de Handle Kraft, in cazul platii prin transfer bancar;
6.4.2.datele furnizate de catre Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
6.5. Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun expira in termen de 14 zile de la:
– ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a Bunului;
– ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun – in cazul in care Cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat
– ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun sau a ultimei piese – in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese
6.6. Cererea de retur se face prin una dintre urmatoarele modalitati:
– completarea formularului de retur pus la dispozitia dumneavoastra aici *** si transmis prin e-mail la adresa [email protected] sau fax la […]
– direct prin e-mail la adresa [email protected] ori fax la […], sub forma unei declaratii neechivoce in care va manifestati decizia de retragere din contract precum si modalitatea de retur a produselor. Pentru aceasta va rugam sa ne comunicati numele, adresa si numarul comenzii dumneavoastra, asigurand astfel o buna desfasurare a procedurii de retur.
– prin completarea formularului online la adresa***
6.7. Toate costurile pentru transportul Bunurilor returnate la depozitul Vanzatorului sunt suportate exclusiv de catre Cumparator. In cazul in care Cumparatorul nu achita acest transport in momentul returului, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a retine costurile de transport din valoarea produselor care urmeaza sa fie returnate.
6.8. In cazul in care Comanda a fost deja achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maximum 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
6.8.1. pentru sumele achitate prin transfer bancar, restituirea se va face prin virament bancar, in contul bancar din care s-a efectuat plata sau in contul bancar indicat de Cumparator prin cererea de retur;
6.8.2 pentru sumele achitate in numerar in magazin, in cazul in care returul are loc ulterior datei achizitiei, restituirea se va face prin virament bancar, in contul bancar indicat de Cumparator prin cererea de retur;
6.8.3. in cazul in care produsul returnat a fost achizitionat cu plata in rate, restituirea se va face prin transmiterea de catre Cumparator catre banca a unei solicitari de anulare a tranzactiei;
6.8.4. in cazul in care produsul a fost achizitionat cu numerar la livrare, restituirea se va face prin transfer bancar
Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).
6.9 Pentru sumele achitate in numerar in magazin, restituirea se va face tot in numerar, in cazul in care returul are loc in aceeasi zi cu data achizitionarii.
6.10. Daca Bunul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (etichete eliminate, lipsa ambalaj orginal, accesorii lipsa, Bunul este deteriorat), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea Bunului in stadiul initial, dupa caz, sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Cumparatorului, vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre Cumparator.
Diminuarea valorii Bunurilor returnate
Deoarece, in cazul vanzarilor la distanta Cumparatorul nu are posibilitatea de a verifica Bunurile inainte de incheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage din contract. Din acelasi motiv, Cumparatorului i se permite sa testeze si sa verifice Bunurile pe care le-a cumparat in masura in care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a Bunurilor.
Pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a Bunurilor, Cumparatorul trebuie sa le manipuleze si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin fizic real.
Cumparatorul este responsabil pentru diminuarea valorii Bunurilor care rezulta din manipulari altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii Bunurilor.
Astfel, daca bunul este returnat intr-o stare care impiedica revanzarea sa ca produs nou (de exemplu, lipsa ambalaj original , accesorii lipsa, bun deteriorat sau cu defecte tehnice/estetice remediabile), Handle Kraft isi rezerva dreptul de a percepe o taxa pentru readucerea bunului la starea initiala sau, dupa caz, pentru acoperirea diferentei de pret rezultate din vanzarea produsului ca resigilat. Alternativ, la solicitarea Cumparatorului, bunul poate fi expediat inapoi catre acesta, iar costurile de livrare vor fi suportate de catre Cumparator.
In acest sens, valoarea taxei de aducere la starea initiala a bunului va reiesi in urma unei constatari tehnice, estetice si de integritate. In urma constatarii, Handlekraft poate retine intre 20% si 50% din valoarea incasata, pentru a readuce bunul la starea initiala, procedura prin care bunul redevine vandabil.
Nu sunt acceptate pentru retur bunuri care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi precum si cele care prezinta urme de uzura sau folosire care nu sunt remediabile ori pentru care remedierea presupune costuri mai mari de 50% din valoarea incasata.
6.11. In cazul in care un Bun comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului , in termen de maximum 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.
6.12. Disponibilitatea unui Bun va fi afisata in Site dupa cum urmeaza:
- “in stoc”– avem mai mult de 3 bucati in stocul Handle Kraft;
- “stoc limitat”– avem mai putin de 3 bucati in stocul Handle Kraft;
- “stoc epuizat”– Bunul nu mai este disponibil in stocul Handle Kraft;
- “momentan indisponibil”– momentan nu putem procura Bunul pentru ca nu se gaseste in stoc.
- SERVICII DE MONTAJ
Handlekraft ofera Cumparatorilor, la cerere, servicii de montaj pentru Bunurile achizitionate de la Handlekraft, in conformitate cu conditiile specificate in Anexa 1 la prezentul document. Accesarea acestor servicii se va realiza in baza unei solicitari exprese din partea Cumparatorului, iar serviciile vor fi furnizate conform termenilor, conditiilor si tarifelor detaliate in Anexa 1.
- BUNURI PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE
8.1. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract urmatoarele:
8.1.1. Bunurile confectionate dupa specificatiile prezentate de Cumparator sau personalizate in mod clar;
8.1.2. daca au fost achizitionate mai multe produse din acelasi model, se poate accepta retur o singura bucata desigilata sau dezambalata. Restul produselor sigilate se pot returna daca respecta conditiile prezentului document.
8.1.3. in cazul mai multor produse achizitionate printr-un plata in rate, nu se va putea face returul unui singur produs, ci doar un retur integral al tuturor produselor.
- CONFIDENTIALITATE
9.1. Handle Kraft va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document.
9.2. Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.
9.3. Cumparatorul se poate dezabona, in orice moment, de la Comunicarile Comerciale mentionate prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesajele comerciale primite de Handle Kraft sau prin contactarea Handle Kraft in acest sens.
- FACTURARE – PLATA
10.1.Preturile Bunurilor afisate in cadrul site-ului www.handlekraft.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.
10.2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura sau e-factura, daca este cazul, pentru Bunurile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
10.3. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri vandute de Handle Kraft.
10.4. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.
10.5. Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre Handle Kraft in Contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.
10.6. In cazul in care facturile sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecisiopt) de ore, te rugam sa ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail:[email protected].
- LIVRAREA BUNURILOR
11.1. Conditiile de livrare a Bunurilor vandute de catre Handle Kraft le ragasesti in sectiunea ***.
11.2. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
11.3. Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor numai pe teritoriul Romaniei.
- GARANTII
12.1. Produsele comercializate online de caatre Handle Kraft beneficiaza atat de garantiile de conformitate prevaazute imperativ de lege in favoarea consumatorului, cat si de cele comerciale pe care Handle Kraft le acorda consumatorilor in plus fata de cele legale, dupa caz, conform documentelor furnizate. Toate informatiile cu privire la garantiile Produselor, inclusiv, dar fara a se limita la, termenele si conditiile de exercitare, se regasesc in Certificatul de garantie.
- TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR
Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier).
- RASPUNDERE
14.1. Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daunele suferite de Cumparator sau de terti ca urmare a utilizarii necorespunzatoare a Bunurilor de catre acestia dupa livrare, cu exceptia cazurilor in care astfel de daune sunt cauzate de culpa grava sau intentionata a Vanzatorului ori de nerespectarea obligatiilor de conformitate asumate prin prezentul contract.
14.2. Prin crearea si utilizarea Contului, Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.
14.3.Handle Kraft isi rezerva dreptul de a actualiza si modifica periodic prezentul Document pentru a reflecta orice modificaari ale modului si conditiilor de functionare a Site-ului sau orice modificari ale cerintelor legale. Documentul este opozabili Cumparatorilor de la momentul afisarii in Site. In cazul oricaarei astfel de modificaari, vom afisa pe Site versiunea modificata a Documentului, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestui Document.
- DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA
Continutul si materialele publicate pe Site, sunt integral in proprietatea exclusiva a Handle Kraft. Folosirea, fara acordul expres prealabil, exprimat in scris, al Handle Kraft, a oricarui material publicat pe acest site web, se pedepseste conform legii. Prevederile din prezenta sectiune, precum si orice dispozitii aplicabile din documentele distincte referite in si care fac parte integranta din aceste Termene si Conditii, nu va impiedica sa utilizati acest site web pentru a inregistra o Comanda online si a copia/utiliza/printa detaliile acesteia sau ale Contractului.
- PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
16.1. Pentru accesarea si utilizarea Site-ului, datele cu caracter personal sunt prelucrate de catre Handle Kraft, in conformitate cu propria politica de confidentialitate, disponibila aici.
16.2. Convorbirile telefonice cu reprezentantii Handle Kraft vor fi inregistrate in vederea identificarii nevoilor Cumparatorilor/Utilizatorilor, analizarii calitatii produselor oferite de Handle Kraft si imbunatatirii acestora. Cumparatorii/Utilizatorii vor fi informati inainte de inceperea apelului iar continuarea apelului reprezinta acordul pentru inregistrarea convorbirii. In cazul in care Cumparatorul/Utilizatorul nu isi da acordul pentru inregistrare, pot contacta Vanzatorul prin celelalte canale mentionate in sectiunea Termeni si Conditii, inclusiv prin intermediul functionalitatii chat WhatsApp chat. Pentru mai multe detalii cu privire la inregistrare, retragerea consimtamantului si activitatile de prelucrare a datelor, a se accesa politica de confidentialitate.
- FOLOLSIREA COOKIE-URILOR
Pentru mai multe informatii cu privire la utilizarea de cookie-uri, Vezi Politica de Cookies disponibila aici.
- FORTA MAJORA
18.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
18.2. Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
- LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA. SESIZARI SI RECLAMATII. SOLUTIONAREA ALTERNATIVA A LITIGIILOR (SAL/SOL)
19.1. Prezentul document este supus legii romane. In cazul unor eventuale litigii aparute intre Vanzator si Cumparatori/Utilizatori se va incerca intai rezolvarea pe cale amiabila a acestora, prin intermediul mecanismelor de solutionare alternativa a litigiilor (SAL/SOL).
19.2. In cazul in care solutionarea amiabila ori alternativa a sesizarilor/reclamatiilor/litigiilor nu va fi posibila, ori nu se va ajunge la un consens mutual, acestea vor fi solutionate de catre instantele judecatoresti competente din Romania.
- INFORMATII PRIVIND DEEE
20.1.Deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) pot contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate separat. Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 – referitoare la protectia mediului si O.U.G. 5/2015 privind deseurile de echipamente electrice si electronice, Cumparatorii vor avea in vedere urmatoarele:
- Cumparatorii au obligatia de a nu elimina deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) ca deseuri municipale nesortate si de a colecta separat aceste DEEE; b.colectarea acestor deseuri (DEEE) se va efectua prin serviciul public de colectare a DEE, direct de catre Handle Kraft si prin centre de colectare organizate de operatori economici autorizati pentru colectarea DEEE;
- Cumparatorii pot preda DEEE in mod gratuit la punctele de colectare specificate la momentul achizitiei unui produs nou din aceeasi categorie; astfel, Handle Kraft aplica politica de colectare a DEEE in sistem de preluare a echipamentelor unul la unul, conform legislatiei in vigoare, daca echipamentul predat este echivalent si a indeplinit aceleasi functii ca si echipamentul nou furnizat;
20.2. Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu o cruce, ca in imaginea alaturata. Vezi aici Simbol DEEE.
20.3. Aceasta pictograma indica faptul ca DEEE nu trebuie amestecate cu deseuri menajere si ca acestea fac obiectul unei colectari separate.
SPECIFICATII CU PRIVIRE LA SERVICIILE DE MONTAJ
PRET
*** lei /minut de asamblare produs x timpul de asamblare normat al produsului/produselor Handle Kraft
Pretul asamblarii produselor se calculeaza conform formulei de calcul prezentate. Timpul alocat prestarii serviciului este raportat la totalul minutelor articolelor de asamblat din factura.
Grantia acordata in cazul unui serviciu este de 24 de luni de la data receptiei respectivei lucrari.
Aceasta garantie acopera orice defecte aparute in urma montajului realizat de Handle Kraft sau de catre persoane desemnate de aceasta.
Garantia nu se aplica in cazul in care defectele sunt cauzate de:
Instructiuni incorecte sau incomplete furnizate de Cumparator.
Alterarea produselor sau interventia asupra acestora de catre Cumparator sau terti neautorizati.
SERVICIUL INCLUDE
[…]
SERVICIUL NU INCLUDE
[…]
CONDITII
- Serviciul de montaj este prestat pe baza instructiunilor primite de la Cumparator la momentul achizitionarii serviciului cu privire la bunurile achizitionate de la Handle Kraft pentru care sunt disponibile serviciile de montaj, astfel cum sunt acestea reflectate in factura proforma emisa la acel moment. Cumparatorul are obligatia de a verifica corectitudinea datelor sale si daca este cazul, a eventualelor instructiuni adresate Handle Kraft, inscrise in factura proforma si de a semnala orice erori aparute in legatura cu aceste informatii. Serviciul se considera prestat in mod corespunzator in masura in care sunt indeplinite conditiile enumerate mai sus, pentru produsele din factura, precum si instructiunile Cumparatorului acolo unde este cazul.
- Serviciul este disponibil in municipiul ***.
- Serviciul de asamblare va fi executat de Handle Kraft intr-un termen de maximum 30 de zile calendaristice de la momentul achizitionarii serviciului. Programarea efectuată la unul din punctele de vânzare din magazin sau prin intermediul unei comenzi telefonice reprezintă un interval preferențial indicat de Cumpărător și nu constituie o obligație fermă pentru Handle Kraft de a presta serviciul la data sau ora solicitată.
- Serviciul se aplica tuturor produselor Handle Kraft ce necesita asamblare sau fixare pentru a deveni functionale.
- Toate coletele care contin piesele de mobilier ce urmeaza a fi asamblate trebuie sa fie intacte, sigilate in momentul inceperii executarii serviciului de asamblare. Cumparatorul nu trebuie sa altereze starea coletelor sau sa intervina in componenta coletelor.
- In cazul in care Cumparatorul nu este disponibil personal, poate desemna o terta persoana. Reprezentantul Cumparatorului trebuie sa fie o persoana cu capacitatea juridica necesara, respectiv sa fi implinit varsta de 18 ani, pentru a putea semna Procesul Verbal de receptie, in numele Cumparatorului. Cumparatorul este de acord ca Handle Kraft sa se bazeze pe instructiunile reprezentantului sau ca si cum ar fi propriile sale indicatii. Daca la data/ora programata Cumparatorul nu este prezent, serviciul de asamblare va fi reprogramat iar termenul de executie al serviciului va fi de maximum 30 de zile de la momentul reprogramarii.
- Cumparatorul trebuie sa asigure conditiile de lucru necesare pentru buna desfasurare a activitatii Handle Kraft, precum: pastrarea unei temperaturi de minimum 17°C si maximum 27°C in interiorul incaperii; o toaleta functionala; apa curenta; iluminat interior; sursa de curent electric functionala in interiorul locuintei.
- Produsele non-Handle Kraft care se afla in camera unde urmeaza sa fie prestat serviciul trebuie sa fie protejate corespunzator de catre Cumparator, Handle Kraft nu isi asuma raspunderea pentru eventuale deteriorari ale a acestora.
- Handle Kraft nu are dreptul sa intervina asupra configuratiei initiale.
- La finalizarea prestarii serviciului, produsele vor fi fotografiate pentru a proba prestarea acestuia.
- Handle Kraft va lasa locul de executie curat si ordonat.
- In cazul in care articolele nu pot fi asamblate conform solicitarii Cumparatorului din motive independente de Handle Kraft, serviciul de montaj nu va fi reprogramat si va fi considerat prestat.
- Serviciul de montaj poate fi denuntat de Cumparator in maximum 24 de ore de la data achizitionarii, prin informarea companiei Handle Kraft prin telefon la numarul +40 758 777 676 sau +40 740 019 198 sau prin completarea formularului de contact de pe https://handlekraft.expertmarketing.ro/contact/
- Cumparatorul este informat ca elementul esential de identificare a locatiei la care se efectueaza asamblarea este codul postal mentionat in factura proforma.
Handle Kraft nu este raspunzator in cazul in care codul postal este indicat eronat sau in cazul in care exista discrepante intre codul postal si adresa postala mentionata in factura proforma. Handle Kraft nu are obligatia sa verifice corespondenta dintre codul postal si adresa postala mentionate in factura proforma. In eventualitatea in care din orice motiv, codul postal este mentionat eronat, Handle Kraft isi rezerva dreptul de a reprograma montajul, in datele si intervalele orare disponibile.
- Avand in vedere urmatoarele aspecte:
- Pretul serviciului de montaj este stabilit conform prezentelor specificatii si se aplica fiecarui produs individual, in functie de timpul normat de montaj aferent acestuia;
- Handle Kraft isi rezerva dreptul de a desemna echipe de montaj in componenta si numarul pe care le considera optime pentru fiecare serviciu, acestea putand include unul sau mai multi specialisti. Cumparatorul ia la cunostinta ca pretul serviciului de montaj este ferm stabilit, fara ajustari in functie de numarul de specialisti implicati sau de timpul necesar pentru finalizarea asamblarii tuturor produselor incluse in Comanda, intrucat acesta reflecta complexitatea si normele de timp aferente fiecarui produs in parte. In consecinta, Handle Kraft nu va efectua restituiri partiale sau integrale ale pretului serviciului de montaj,
(1) Cumparatorul trebuie sa puna la dispozitia reprezentantilor Handle Kraft planul instalatiei electrice si sanitare pentru a evita riscul avarierii acestora, daca nu este posibil, acesta va indica echipei locurile unde este sigur sa dea gauri in pereti, Cumparatorul asumandu-si astfel raspunderea pentru eventualele pagube.
(2) Ridicarea ambalajelor poate fi efectuata in aceeasi zi sau programata ulterior in functie de capacitatile de preluare.