Politica de retur

In conformitate cu prevederile legale aplicabile privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 de la:

  • data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a bunurilor; 
  • data la care dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra  intra in posesia fizica a ultimului bun – in cazul in care se comanda printr-o singura comanda bunuri multiple care vor fi livrate separat;
  • data la care dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra intra in posesia fizica a ultimului bun sau a ultimei piese – in cazul livrarii unui bun care consta din mai multe loturi sau piese.

Cererea de retur se face prin una dintre urmatoarele modalitati: 

  • completarea formularului de retur pus la dispozitia dumneavoastra aici formular de retur, pe care va rugam sa il transmiteti prin prin e-mail la adresa [email protected] 
  • direct, prin e-mail la adresa [email protected] sub forma unei declaratii neechivoce in care va manifestati decizia de retragere din contract precum si modalitatea de retur a bunurilor. Pentru aceasta  va rugam sa ne comunicati numele, adresa si numarul comenzii dumneavoastra, asigurand astfel o buna desfasurare a procedurii de retur.
  • prin completarea formularului online la adresa formular de retur

 

Returnarea bunurilor se accepta de catre Handlekraft Warehouse Solution S.R.L. („Handlekraft”) numai daca sunt respectate urmatoarele conditii:

  1. Bunurile se returneaza in aceeasi stare in care erau la momentul livrarii acestora catre dumneavoastra; verificare este efectuata in depozitele Handlekraft in momentul receptiei returului. Bunul trebuie sa fie returnat in ambalajul original pentru a se evita deteriorarea acestuia la manipulare si transport. 

Orice diminuare a valorii bunurilor rezultata din manipularea bunurilor altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii bunurilor este in responsabilitatea dumneavoastra.  


In cazul in care va exercitati dreptul de retragere dupa ce ati utilizat bunurile peste limita necesara pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare ale acestora, sunteti responsabil pentru eventualele pierderi de valoare ale bunurilor. Pentru o mai buna claritate, Handlekraft va retine din pretul total al bunului returnat o suma corespunzatoare diminuarii valorii acestuia. Valoarea taxei de diminuare  va fi comunicata dupa receptionarea bunurilor returnate.

Astfel, daca bunul este returnat intr-o stare care impiedica revanzarea sa ca produs nou (de exemplu,  etichete eliminate, accesorii lipsa, bun deteriorat sau cu defecte tehnice/estetice remediabile), ne rezervam dreptul de a percepe o taxa pentru readucerea bunului la starea initiala sau, dupa caz, pentru acoperirea diferentei de pret rezultate din vanzarea produsului ca resigilat. Alternativ, la solicitarea dumneavoastra, bunul poate fi expediat inapoi catre dumneavoastra, iar costurile de livrare vor fi suportate de dumneavoastra.

In acest sens, valoarea taxei de aducere la starea initiala a bunului va reiesi in urma unei constatari tehnice, estetice si de integritate. In urma constatarii, Handlekraft poate retine intre 20% si 50% din valoarea incasata, pentru a readuce bunul la starea initiala, procedura prin care bunul redevine vandabil.

Nu sunt acceptate pentru retur bunuri care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi precum si cele care prezinta urme de uzura sau folosire care nu sunt remediabile ori pentru care remedierea presupune costuri mai mici de 50% din valoarea incasata. 

  1. Returul se face cu etichetele initiale intacte, certificatul de garantie in original (daca a fost emis de producator/ distribuitor) si toate documentele cu care a fost livrat bunul;

 

  1. Toate costurile pentru transportul bunurilor returnate la depozitul Handlekraft sunt suportate exclusiv de catre dumneavoastra. In cazul in care nu achitati acest transport in momentul returului, Handlekraft isi rezerva dreptul de a retine costurile de transport din valoarea bunurilor care urmeaza a fi returnate.

Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract urmatoarele:

(i)  contractele in cazul carora Cumparatorul a solicitat in mod special Handlekraft sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau de intretinere. Daca, cu ocazia unei astfel de vizite, Handlekraft presteaza alte servicii in afara celor solicitate in mod expres de Cumparator sau furnizeaza alte bunuri decat piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrarilor de intretinere sau de reparatie, dreptul de retragere se aplica respectivelor Servicii sau bunuri suplimentare;

(ii)    daca au fost achizitionate mai multe bunuri din acelasi model, se poate accepta retur o singura bucata desigilata sau dezambalata; 

(iii) in cazul mai multor bunuri achizitionate printr-un credit, nu se va putea face returul unui singur bun, ci doar un retur integral al tuturor bunurilor.

 

 

In cazul acceptarii unui retur de bunuri, Handlekraft, va emite o factura „storno”, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, in momentul receptionarii bunurilor in depozitele Handlekraft.

 

In cazul in care Comanda este achitata, Handlekraft va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data la care ne informati asupra deciziei de retragere din Contract, prin aceleasi metode de plata ca si cele folosite de dumneavoastra pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care sunteti de acord cu o alta modalitate de plata. In cazul in care produsul returnat a fost achiziționat cu plata in rate (cu card de credit), restituirea se va face prin transmiterea de catre Cumparator catre banca a unei solicitari de anulare a tranzacției. 

Handlekraft va putea amana rambursarea sumei pana la primirea bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi bunurile (se va lua data cea mai recenta). 

 

 

Atentie!

Bunurile care se aduc numai in urma unei comenzi personalizatee/speciale, nu se pot returna.

 

 PrezPrezenta politica de retur este aplicabila doar clientilor persoane fizice si doar in cazul incheierii contractelor la distanta. 

Va informam ca va revine obligatia de a expedia marfa inapoi sau a o preda catre noi imediat sau cel tarziu in decurs de paisprezece zile din ziua in care ne-ati informat cu privire la retragerea din prezentul contract. Termenul se considera respectat daca expediati marfa inainte de scurgerea celor 14 zile.

 

Reprezentantii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a bunurilor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

0
    0
    Coșul tău
    Coșul tău este golRevino la magazin